Talang?

Hm.. jag är ganska talanglös tycker jag. Eller iallafall när det kommer till musikindustrin. Jag kan ej dansa eller sjunga. Däremot har inte ljuset totalt sloknat för mig... Jag har fortfarande skådespeleri kvar! Muwhahah. Spelade in vår video Oliver Twist(skolprojekt) igår och det var faktis as roligt. Tyckte hela inspelningen var kul förutom att jag var sjuk. Var lite hängig men jag NAILED mina delar perfekt. Jag spelade fröken Nancy som blir brutalt mördad hahaha... Kommer bli sjukt roligt att få videon färdigstält! Däremot har vi en scen kvar att spela in där jag snitchar om mina onda vänner för att hjälpa sir Oliver. Jaja vi får se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0