EUPHORIA

Sjuk, sjuk och återligen sjuk. Besökte vårdcentralen idag, det visade sig att jag har ett virus i halsen atm... Hehe vilket suger... Får vänta 1 till vecka och om hostmedicinen inte fungerar får jag gå på en återbesök till min läkare.. Jobbigt som fan, specielt denna månad har varit en ren helvete. Har massa frånvaro p.g.a att jag är sjukhela tiden etc.. min lärare kommer tro att jag skolkar eller något.. :P fast jag inte gör det, utan hostar så att jag nästan spyr.. Aja ska gå lägga mig strax, hoppas ni har haft en underbar månad, vecka eller dag?? Det har varit underbar väder i Stockholm under den senaste veckan! Det är endast nu det har ändrat ganska dramatiskt tycker jag...
Iaf glömde säga WOOP WOOP SVERIGE VANN EUROVISION! hade rätt hela kvällen att Looren var bäst och hon skulle vinna. ÄGD! Gonatt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0