Besök

Tja, glömde berätta att Doris var på besök. Vilket var trevligt, det var synd att båda var sjuka, haha. Dock var hon här endast drygt en vecka vilket innebar att vi inte hann göra så mycket denna gång eftersom jag även har massor med skolarbeten samtidigt ("finals") och hon skulle ju såklart även träffa sina gamla vänner. Hur som helst gjorde vi inte specielt mycket, gick till sjukhuset, lite shopping, målade naglar xD och photoshoot. Det var roligt, och snart flyttar även Julia hem. Ska bli kul, däremot har jag blivit van vid att leva som ett "ensambarn". TRol, aja spelar inte så stor roll eftersom jag endast pluggat sönder mig hela denna termin, men självklart kommer det att bli mycket roligare. Ser fram emot vår film/serie "maratoon" etc som vi alltid brukar kolla på under sommrarna här i STH. Mer än det orkar jag inte skriva. Hoppas ni gillar att läsa mina tråkiga inlägg. (u must be bored LOL)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0