2012-05-23 Upptagen dag

Eller jag kanske inte gick MIA=missing in action efter allt. Det värsta är "typ" över. Hade Matte B Nationella idag, det gick ganska bra. 13p för att få Godkänt så det känns chill. Satsar bara på G men om jag får högre så får jag helt enkelt det. Iallafall min dag har varit STRESSFULLT! Sov sent igår eftersom jag satt och läste matteboken, satte alarm vid 6tiden och kom 2min sen till skolan. Gjorde provet, hade sedan vanliga lektioner. Slutade skolan kl: 16:00 och åkte då hem till en tjej i klassen innan vi skulle påbörja vår Historia film projekt. Från 17-19 filmade vi i olika områden i Stockholm. Fick hostattack i mitten så jag kunde knappt prata eller filma för att jag hostade så himla mycket. Obehagligt... Sedan åkte vi för att hämta väskorna som vi lämnde tidigare hemma hos henne och sedan åkte jag HEM. Kl var drygt 9 när jag kom hem. Var helt slut, en hel dag av plugg och vandrande. Helt nermejad, eller så känner jag mig. Skulle kunna däcka på tagenterna nu.. Mina ögonlock börjar kännas tjockt så ska ta mig till sängs istället. Måste ytterligen fixa ett par saker till innan jag får sova. Det värsta är alltså inte över. Massor av andra plugg... Aja gonatt resterande människor som har det lungt! Lev era liv, och för mig! Haha är för trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0